خانه وبلاگ پاور انالایزر سه فاز تا 30 درصد تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



پاور انالایزر سه فاز تا 30 درصد تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

پاور انالایزر سه فاز - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پاور انالایزر سه فاز را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دستگاه پاور آنالایزر-اجاره دستگاه پاور آنالایزر-پاور انالایزر تک فاز-قیمت پاور انالایزر سه فاز که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

پاور انالایزر سه فاز : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دستگاه پاور آنالایزر-اجاره دستگاه پاور آنالایزر-پاور انالایزر تک فاز-قیمت پاور انالایزر سه فاز خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پاور انالایزر سه فاز باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

پاور انالایزر سه فاز - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع پاور انالایزر سه فاز در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه پاور آنالایزر-اجاره دستگاه پاور آنالایزر-پاور انالایزر تک فاز-قیمت پاور انالایزر سه فاز با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از پاور انالایزر سه فاز را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پاور انالایزر سه فاز :  پاور انالایزر سه فاز را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی پاور انالایزر سه فاز , توانسته ایم پایین ترین پاور انالایزر سه فاز را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.

پاور انلایزر چیست؟ جهت اندازه گیری قدرت الکتریسیته در ماشین آلات و دستگاه هایی که برق را تولید، تبدیل و یا تغییر می دهند، از پاور آنالایزر استفاده می شود. این وسیله همچنین برای محاسبه دقیق قدرت در تجهیزات اداری، دفتری، ماشین آلات صنعتی، اینورترها و موتورها به کار گرفته می شود. شاید بتوان گفت که پاور آنالایزر امروزه یکی از کاربردی ترین دستگاه ها به شمار می آید.

پاور انلایزر چه کاربردی دارد؟ می توان با دستگاه پاور انلایزر، انرژی موجود در سیستم های تک فاز را اندازه گیری کرد و پارامترهایی مانند توان، جریان، توان اکتیو، ولتاژ و… را با این دستگاه کارآمد اندازه گیری نمود. حتی می توان آن را به رایانه متصل نمود تا گزارش های مینیموم و یا ماکزیممم را نیز دریافت کرد.

پاور انالایزر سه فاز چیست؟ پاور آنالایزرهایی به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می‌شوند. پاور انلایزر سه فاز از جمله دستگاه های پیشرفته در صنعت برق به شمار می آید که توانایی تجزیه و تحلیل پارامترهای مهمی را در میزان کیفیت توان را دارد. این مدل از دستگاه ها ارزیابی توان اکتیو و توان راکتیو را به درستی انجام داده وقابلیت تجزیه و بررسی هارمونیک ها را نیز دارند.

پاور انلایزر انواع مختلی دارد که یکی از انواع آن، پاور انالایزر سه فاز است. در ادامه به معرفی انواع پرکاربرد پاور انلایزر سه فاز می‌پردازیم:

مشخصات فنی و عملکردی  پاور آنالایزر تک فاز سه فاز هارمونیک لوترون LUTRON DW-6195:

به طور کلی برند لوترون یکی از محبوب ترین برندهای حوزه تجهیزات الکترونیکی در ایران شناخته می­شود. این برند با محصولات متنوع خود در این زمره یکی از یکه تازان محسوب می­گردد. در این بخش به شرح کامل پاور آنالایزر تک فاز و سه فاز هارمونیک لوترون با قابلیت اتصال به کامپیوتر و صفحه نمایش رنگی مدل DW-6195 خواهیم پرداخت. این وسیله، همچون سایر محصولات برند لوترون ساخت کشور تایوان است. دما یکی از مهم ترین عواملی است که در حفظ سلامت دستگاه تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد. اطلاع داشتن از موارد رسیدگی و نحوه عملکرد هر وسیله امکان بهره بری هر چه بیشتر از محصولات را برای ما فراهم می­کند. این محصول در بازه دمایی در دمای 0 الی 50 درجه سانتی­گراد یا 32 الی 122 درجه فارنهایت به عملکرد خود می­پردازد. از زمینه های کاربردی این محصول می­توان به، اندازه گیری و سنجش میزان میزان توان واقعی، ضریب توان، توان ظاهری ، توان راکتیو، فرکانس و زاویه فاز اشاره کرد.

اطلاع از میزان ولتاژ اعمال شده به دستگاه یکی از رکن های اصلی است که در هنگام استفاده از محصول از آن باید اطلاع داشت. ولتاژ مورد نیاز این وسیله می­تواند بنابر صلاح دید فرد استفاده کننده، توسط 8 باتری 1.5 ولتی مدل  UM-3 یا یک باتری 9 ولتی یا یک تبدیل کننده AC به DC 9 ولتی تامین شود. حداقل میزان جریان برای راه اندازی دستگاه 300 میلی­آمپر و برای کلمپ 34 میلی­آمپر جریان های DC است.

در این بخش به بررسی تخصصی عملکرد این محصول خواهیم پرداخت. یکی از شاخصه های اَهم در بررسی میزان اندازه گیری توسط هر دستگاه با هر متریک، میزان دقت سنجش است؛ به طوریکه این شاخص در اغلب اوقات یکی از شاخص های تعیین کننده و نهایی کننده انتخابات در نظر گرفته می¬شود.

 این وسیله می­تواند تا میزان توان را از 0 الی 9.999 کیلو وات با دقت 1% + 0.008 کیلو وات، از 10 الی 9.999 کیلو وات با دقت 1% + 0.08 کیلو وات، از 100 الی 999.9 کیلو وات با دقت 1% + 0.8 کیلو وات و از 1000 الی 9.999 مگا وات با دقت 1% + 0.008 مگا وات را اندازه بگیرد.

جریان  ACV از 10 تا 600 ولت با دقت 0.5% + 0.5 ولت ؛ جریان با دقت ( 0.5% - / +) + 5 امپر از جریان های 20 تا 1200 آمپر؛ فرکانس از 45 هرتز الی 65 هرتز با دقت 0.1 هرتز تا یک رقم قابلیت اندازه گیری را دارا هستند. زاویه فاز از 180 - الی 180 درجه با دقت 0.1 هرتز قابل اندازه­گیری می­باشند. مقدار PF از میزان 0 الی 1 با دقت 0.04 %  - / + اندازه­گیری می­شوند.

هارمونیک ولتاژ AC در اندازه بالا تحت شرایط فرکانسی 50 الی 60 هرتز، در بازه 1 تا 20 با دقت 2 % تا 10 رقم ، در بازه 21 الی 30 با دقت 4 % تا 20 رقم اندازه­گیری خواهند شد. میزان اوج مقدار ولتاژ ACV و جریان ACA در 50 هرتز با زمان تست 19 US و در 60 هرتز با زمان تست 16 US با دقتی برابر با 5 % تا 30 رقم قابل اندازه­گیری هستند. مقدار CF در بازه ای متغیر از 1 الی 99.99 با دقت 5 % تا 30 رقم اندازه­گیری شده و در نهایت میزان هارمونیک کل، از 0 تا 20 درصد با رزولوشن 0.1 با دقت 2% تا 5 رقم و از 20.1 الی 100 درصد با دقتی برابر با 6% تا 10 رقم اندازه­گیری خواهند شد.

داده های اندازه­گیری شده در حافظه SD ذخیره می­شوند. طریقه ذخیره می­تواند به شیوه اتوماتیک یا دستی باشد. در حالت اتوماتیک بنا به صلاح دید کاربر، از 2 الی 7200 ثانیه داده ها قابلیت ذخیره را دارا بوده و به واسطه استفاده از کابل USB قابلیت مشاهده بر روی کامپیوترهای شخصی و پرینت اطلاعات و استفاده از آنها در اکسل را نیز دارا است.

پاور انالایزر سه فاز -  ما در این مطلب به موضوعات دستگاه پاور آنالایزر-اجاره دستگاه پاور آنالایزر-پاور انالایزر تک فاز-قیمت پاور انالایزر سه فاز پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله پاور انالایزر سه فاز را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از پاور انالایزر سه فاز را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟